El primer encàrrec!!!

Jejeje, ara sabreu perquè aquest títol.

Doncs aquest es el primer encàrrec serio que he tingut, ha sigut casualitat i inesperat. L'encàrrec no era per mi, però se l'han anat passant dos persones més abans d'arribar a les meves mans, quina sort que he tingut, jejeje.

L'encàrrec era fer uns detallets per un bateig d'una nena. No sabia com començar i vaig posar-me a buscar idees per Internet, vaig trobar unes quatre que m'agradaven i vaig deixar-me aconsellar per la meva amiga que em va passar l'encàrrec. Quan ja tenia decidit que fer, vaig anar a comprar tot el que em feia falta, papers, velcro, bosetes, confetis, tinta, glossy blanc perla, botons, cordills, gluedots,....

Doncs després d'un munt d'hores, perquè ha sigut molt entretingut, aquí teniu el resultat.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada